Hakuna Matata

2006-03-09
10:04:42

Nu är det gjort! //S

Ja... då var det gjort... No return! Tentan är skriven och inlämnad.... för att korta sammanfatta kan jag säga att början och slutet gick ganska bra... mitten... mindre bra! Men allt som allt så kändes det helt okej, men som jag redan sagt till mina combos så tänker jag inte spekulera i resultatet... det är när man säger att det gått bra som det brukar gå åt h*lvete!!!

Nu är det bara några timmar kvar tills det är dags att sitta på en buss i 4,5 timme, men det känns helt okej, somna sent och gick upp tidigt så det blir helt enkelt en 4 timmar lång tupplur!

Som sagt... klockan 18.05 förväntar jag mig att alla är utvilade och pigga och glada i Karlstad för då kommer lilla jag =)

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: