Hakuna Matata

2006-03-07
19:03:58

Längtar sååå! //L
Längtar sååå! //LJag längtar jättemycket efter sommaren! Efter att ha spenderat en stund med skön musik slog det mig nyss, hur mycket jag lääängtar tills värmen kommer.

Jag längtar till den där känslan när man precis fått pengar, man köper sig något snyggt, och drar ut och ger gärnet!
Som i somras när jag och Sandra bestämde oss för att besöka hamnfestivalen (som är i Karlstad varje år).
Det var en 70-tals band som spelade, jag och Sandra älskar 70-tals musik. Det regnade och var jävligt men jag tror inte vi har haft så roligt som vi hade hon och jag. (Sandras pojkvän Tobbe och en vän Jonas satt och tittade på oss som om vi vore idioter... men det var det värt!)
Vi är sådana personer att vi behöver inte gå in till det senaste "innestället" och ha 40000 pers runt oss för att ha kul, vi kan ha kul själva men vi behöver en stöttepelare, en som är lung och tar oss ner på jorden när vi börjar skena iväg, Tobias är en sådan stöttepelare. Vad skulle vi göra utan dig!? :D

Dit längtar jag igen! Jag vill känna den där friheten igen, den som sommaren får en att känna.
Jag vill ut ur vinterns mörka natt och in i ljuset! Gör mig solbränd!

Kom över ett bra fakta som förklarar en del!
Uttråkad...//L
Fakta om kärlek:

Ett rumsrent utryck som främst används av självbedragare som befinner sig i ett förevigat och högst köttsligt kåthetstillstånd till en och samma individ under en längre period.
- Nemo (Tuppjuck.com)





All you need is love
//Linda the Queen

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: