Hakuna Matata

2006-03-11
14:57:46

Jag dör... år 2063 /L
Ja, jag kom över en sida där man kan testa när man beräknas dö.

Svaret blev April 2063 i förmodligen cancer. (Vilket jag redan hade trott)
När jag dör är jag 76,9 år gammal, känns lite ungt ändå med tanke på hur länge man kan leva idag.
Mina dagar är räknade, 20856.9 kvar och jag har redan left 26% av mitt liv.

Lite panik då jag känner att jag har inte åstadkommit något. Man får lite carpe diem-känsla efter den där sidan. (Ja, jag vet att man inte ska tro på all skit men tänk om) Jag måste våga mer, ta lite fler chanser här i livet, vem vet vad man missar. Som om jag inte var stressad innan, detta gjorde det inte bättre. Nu är jag stressad över hela livet. Jag måste hinna med allt....

† http://www.okcupid.com/death †
Lev livet medan du kan.


Kommentar:

Haha, jag gjorde samma test. Oddsen var 13% att jag skulle dö av en överdos när jag är ca 70. Så det är väl dags att börja knark nu :)

2006-03-11 @ 15:17:14
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: