Hakuna Matata

2006-03-24
10:52:10

Jag döööööör! //S
idag vaknade jag klockan 9, vilket var underbart då jag den senaste tiden både somnat sent och vaknat tidigt. underbar dag tänkte jag när jag slog upp ögonen; har inga lektioner, tvättstugan bokad, och långpromenad med Frodo, och sist men störst... min älskling Tobias kommer ikväll =)
Jag steg upp gick fram till fönstret och drog undan gardinerna som jag gör varje morgon, man blir så pigg av att se en klarblå himmel med strålande solsken...
Idag när jag drog undan gardinerna blev jag stående och bara glodde med hakan i golvet... det SNÖADE!! Det måste ha snöat större delen av natten för det var MYCKET snö, minst 15cm. Jag trodde verkligen att våren kommit för att stanna, jag tänkte den tanken senast igår när jag cyklade till skolan, och cykelbanan äntligen var helt ren ifrån snö.

Det betyder att den här dagen inte blev alls så underbar som jag hade tänkt mig. Istället för den där sköna långpromenaden i solen, blir det ett blött och kallt pulsande i snön, eftersom man fortfarande inte plogat så många cykelbanor.

På måndag sticker jag förmodligen till Karlstad, om inte snön försenar mig... är det lika mycket snö där?? I hope not...!!


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: