Hakuna Matata

2006-03-26
13:45:55

Jag är NÖJD med mig själv! //S
Ja jag kan helt ärligt säga att jag är nöjd över min insats den här helgen =)
Tobias kom i fredags kväll, men trots att han var här och jag inte träffat honom på länge så har jag faktiskt gjort en ordentlig insats vad gäller mitt pluggande! Har gjort min fallstudie och skrivit 3 sidor på min hemtenta... Tobias har faktiskt också pluggat en del efter senaste inlägget, även om han är lite trög i starten... =P
I fredags köpte vi pizza då ingen av oss hade någon lust att ställa sig och laga mat det första vi gör när vi äntligen får träffas. Klantig som jag är så gick jag och höll pizzakartongerna mot jackan så när vi kom hem hade en karton läckt ut en massa äckligt pizzafett på min stackars jacka, såg nästan ut som spyor så imorse klockan 9(sommartid) var jag uppe och tvättade min äckliga jacka. Är stolt över mig själv att jag kom upp så tidigt... jag menar klockan var ju bara 8 vintertid!!

Det kommer bli svårt att somna ikväll så "tidigt", men eftersom jag har min fallstudie imorgon klockan 9 så får man väl göra ett tappert försök...

Allra värst kommer det bli att försöka ta sig upp på tisdagmorgon när jag ska med bussen till Karlstad, kommer vara tvungen att ta bussen  härifrån till stan klockan 7.40, vilket innebär att jag kommer vara tvungen att gå upp senast klockan 6.50 vilket enligt vintertid är 5.50!!! Kommer vara sååååå trött....


Så eftersom det är så synd om mig Linda kan väl du under tiden som du sitter hemma, ledig från allt plugg, fundera på vad vi ska hitta på till veckan :P   Puss på dig :D


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: