Hakuna Matata

2006-03-22
12:14:38

Hemlighetsmakeriet fortsätter....!! //S
Idag var jag ledig men vaknade av att min mobiltelefon ringde klockan 07.20! Vilken idiot ringer så tidigt tänkte jag, och sälvklart var det Linda :P
Jag piggnade dock snabbt till när hon hade berättat klart sitt ärende med samtalet... shit, Linda... det här kanske funkar!! Skulle vara så jäkla kul.... jag sa ju att det skulle funka eller hur gumman... men men vi får väl se, inga beslut är ju tagna än... vi hoppas på att få besked under de närmsta dagarna.
Nu är ni väl allt bra nyfikna där ute vad det är vi pysslar med... hihihi!!
Tids nog får ni veta...

På tisdag tar jag min gigantiska ryggsäck och invaderar Karlstad... ska bli så skönt att få spendera en hel vecka hemma!! Nästa gång det lär hända är väl i sommar....
Ska bli så skönt att få se alla mina TV-serier med en lika stor TV-nörd som mig själv, och då har ju du fått din soffa också Linda så vi har någonstans att sitta :)

Nu blir det plugg, sen käk, och sen mer viskande med Linda kring The Big Secret.... hahaha!!


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: