Hakuna Matata

2006-03-29
17:38:47

Familjen drar till fjällen! //S
Igår tog jag min gigantiska ryggsäck och åkte hem till Karlstad. Hann med ganska mycket, först hälsade jag på hemma hos Linda, där vi såg en film som var ganska kass :P Sedan var jag och mina föräldrar bjudna på middag klockan 18.30 hem till min syster och hennes sambo... Underbart god fisk... tack för det, syster!
Idag följde jag med mina föräldrar till Bergvik, passade på att leta upp lite tröjor medan de handlade mat, så 2 toppar och ett linne blev det :D
Efter det blev det hem och käkade formodligen årets sista semla, och lite senare blev det mat. Efter mycket spring runt i huset, hade mamma och pappa fått med allt de skulle ha och drog till fjällen över helgen. Så då var det helt plötsligt bara jag och vovven kvar hemma. Men jag var inte själv i mer än ett par minuter förrän Linda kom i den lilla röda Forrrrden, och vi stack iväg och hämtade hennes sambo, för att inhandla mat.
Nu sitter jag här vi datorn, Linda och min vovve Dick sitter framför TV:n och ser en Queen-konsert, medan hennes "gubbe" står i köket och lagar iordning den inköpta fläskfilén! MUMS!! Det lönar sig att ha kompisar som skaffar kockar till sambos :D
Senare i kväll blir det alltså mat, film och självklart O.C :D

Hej på er!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: