Hakuna Matata

2006-03-23
23:46:50

Äntligen över!
HEEEEEJ!
Stressig dag, skrev klart tentan och lämnade äntligen in den idag! Kändes ändå inte bra men nu får det duga. Fick tvättmaskinen idag också =) Men jag måste vänta 1,5 vecka innan elektrikern kan komma =/ jag som vill tvätta nu! =P

Mamma hjälpte mig hänga upp tavlor och inreda lite, jag trivs riktigt bra i mitt vardagsrum nu! I love it!
Det har varit en riktigt bra vecka denna vecka... fick mina soffor, lämnade in tenta vilket innebär en veckas ledighet, fick tvättmaskin, Jason har blivit erbjuden extraknäck på Plaza efter han är färdig i skolan och Sandra kommer en dag tidigare (måndag) än tänkt!! Jag hoppas bara detta håller i sig. =)
Känner mig riktigt glad faktiskt!

Nu är jag gööör trött efter att ha plockat massor nu på kvällen, imorn ska jag nog städa så det är rent och fint! Jason får skjuts hem ikväll så jag ska inte hämta honom heller! Uhh, vad skönt jag ska sova =)

Längtar till Sandra kommer, då ska vi följa med mamma till Ikea o titta! Ska bli kul, kanske till och med kan köpa något billigt =) Sist handlade jag endast för 100 kr, och var riktigt stolt över mig själv!

God natt "alla"... vi har ju inte så många läsare...*snyft* =D

//Gladaste Linda

Ps. Se Sandra, jag är inte alls en pessimist! =] Ds.


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: