Hakuna Matata

2006-06-02
20:32:13

San Frandisco /L
San Frandisco /L
God kväll!
Idag hade vi opponeringen i studiegruppen över rapporterna, ja, det gick förvånansvärt bra. Sara, som opponerade på mig, hade inte så mycket negativt (som jag själv hade pekat ut) =P Det som var töligt var att vår handledare bara läst början och slutet på rapporterna så vi fick ingen vidare feedback på själva innehållet, så det återstå att se vad hon egentligen tycker. Jag är nöjd med ett G, jag har inga större förhoppningar på denna rapport.

När jag kom hem somnade jag, för dum som jag är, hade jag vant mig vid att somna alldeles för sent och när jag gick upp imorse kunde jag inte se =) Jason blev inringd och ska jobba hela kvällen på Plaza. Mamma ringde sen och väckte mig, hon skulle göra mat och jag orkade inte laga så då fick jag gå dit....tyst Sandra...

Mamma hade kommit underfund med att hon skulle åka till Stockholm, vilket innebär att jag är hundvakt. Cero och jag har börjat gå ut och gå, jag tänkte att jag skulle försöka gå en stund varje dag i spåret. Han tycker att det är lite jobbigt men det är nyttigt för han också. Jo, eftersom mamma åker bort i helgen innebär edt även att Joakim är ensam för första gången. I dag kom även en tjej som hade åkt 20 mil för att sova över här i helgen. Så nu är mitt uppdrag av mamma att hålla lite koll så att han sköter sig! Annars får han utegångsförbud, tjejförbud och dataförbud, hårda straff =) Känner mig som en polis.

Idag fick vi även ett häfte med allt som händer i Karlstad, jag såg att det är gratis sommargympa. Vi tänkte gå på den varje tisdag klockan 19.00 så om du vill Sandra kan du gärna följa med. Det är kul och skratta lite över hur dum man känner sig! Och vi behöver röra på oss....tyvärr det stod inget schemat över Hamnfestivalen men jag kollade upp på internet där stod det att
San Frandisco kommer!!

Sandra, 70-tals bandet kommer igen!!!!!!!!!!!!!!! Fredag den 5 augusti!.....................2005!
Japp, jag hade sett fel. Sidan var ifrån förra året så jag har ingen aning om de kommer. Sandra, du som är bättre än mig kanske kan se om de kommer. Jag kollade http://www.sanfrandisco.se/ men där står det inget om någon hamnfestival... *snyft*

Nu blev jag deppig... hade varit kul om de kom igen!


Puss och kram
/Polisinspektör-Linda

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: