Hakuna Matata

2006-06-05
21:05:29

Mer booooooooooooooooring /L
Härligt att se att du har lika tråkigt som mig Sandra! Gissa om du får underhålla mig i sommar =P
Idag var jag ute och gick med Cero, han var så slut när vi kom hem att han var tvungen och pausa i trappan! Men jag hade fortfarande energi och tvingade med mamma ut på gräset för att kasta lite med Cero! Hon var inte så rolig då hon har tandvärk och första dagen på sluta-snusa-fasen! Hemskt sur och irreterad men jag övertygade henne om att de inte var bättre av att sitta inne! Hon blev inge gladare av den kommentaren...Jag gjorde även sockerkaka nyss, bara för att jag var så uttråkad! Jag misslyckades, hur man nu kan göra det!? *suck* Nej, nu ska jag ta mitt tråkiga jag och se på special avsnittet av CSI!

Puss och Kram
/En-lätt-uttråkad-Linda

Ps. De grillar utanför och det luktar väldigt gott... själv har man ingenting och inga pengar heller *snyft* Ds.



Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: