Hakuna Matata

2006-06-09
14:44:57

Glassigt värre.../L
BjörnFredag!
Skolavslutning för alla. Önskar dock att jag också kunde få ta studenten som de igår, igen. Det var så kul...

Jason arbetar som vanligt. Fast han slutar snart som tur är.

Bokade tvättstugan förut så nu ska jag vara duktig och tvätta mattor! Tråkigt värre...

Jason kanske ska börja jobba på Nöjesfabriken... gissa vem som kommer utnyttja detta...hehe...
gå före i köööööööön, slippa inträdesavgift och personalrabbat i baren! Nöjes here we come! =P
Drömma går ju, men jag har en bild framför mig där Jason står vid baren hela kvällen så alla andra får det billigt... och om han kommer med ett sällskap går ju alla de före den hemska kön *blink blink Sandra*

Nu ska jag kila...

Pusspuss!
/Linda-in-the-bar

Kommentar:
#1: Manny

Stackars lilla Jason... hur ska han hinna med det?! Han jobbar väl nästintill dygnet runt nu... du får va rädd om gybben din!
Men det är klart... om han känner att han orkar så blir jag vääääldigt!!

2006-06-09 @ 16:54:35
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: