Hakuna Matata

2006-06-18
12:09:00

Fortfarande ont... /L
Fortfarande ont... /LGod morgon!
Jag vaknade nyss av att jag trodde det regnade ute. Men icke. Det var grannen som fyllde på sin bassäng med vårt kranvatten. Jag förstår mig fortfarande inte på hur det kan vara tillåtet. Vi har ungefär 5 bassänger på den här gatan som alla fyller på med kranvatten. Varmt kranvatten. Jag tycker fortfarande att det är en förmån att inte behöva betala för kranvattnet och jag vill därför inte äventyra det. En dag kommer vi antagligen behöva göra det eftersom det är ett j*vla slöseri.
Fortfarande fiiint väder men jag har fortfarande ont i hela kroppen så jag kan inte åka till stranden idag heller. Förhoppningsvis är det bra imorgon!
Idag tror jag Manny kommer hem, jag hoppas det iaf. =D

Nu ska jag käka frukost.

Puss och Kram
/Linda


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: