Hakuna Matata

2006-06-05
13:43:16

Första helgen på sommarlovet /L
Första helgen på sommarlovet /LJag har nu 10 minuter på mig tills Oprah börjar =P

Denna helg har varit tråkig, jag har efter endast två dagar in på sommarlovet (inte ens det, eftersom det har varit helg) insett att jag vill inte ha sommarlov. Jag är uttråkad och jag har äntligen blivit någolunda van vid att plugga och nu ska jag inte göra det på flera månader. Jag har ingenting att göra har jag insett.
Jason har jobbat, som han kommer att göra hela lovet och det var inge kul. Det var väldigt tråkigt att vara ensam hemma, då insåg jag att det kommer jag vara hela sommaren............................

Förra veckan drömde jag att jag hade en bulldog och att jag var den värsta ägaren någonsin. Hunden bara kräktes hela tiden och det var inge kul alls... jag undrar om det är mitt undermedvetna som varnar mig för mina önskemål/drömmar...

Jag längtar tills du kommer Sandra.... bara så du vet kommer du inte bli av med mig... jag hänger mig fast! =) Jag räknar ner dagarna....

Igår kom mamma hem ifrån Sthlm också, hon hade lyckats även fast bilen gått i sönder igen... vi har lite otur med våra bilar =) inte så lite heller! Joakim hade skött sig bra, jag gick och lånade Tintin-filmer som jag aldrig såg eftersom jag skulle kolla läget... måste ju ha en anledning att komma! =D

Nu börjar Oprah, dagens ämne är sexberoende!

Puss och Kram
/En-väldigt-uttråkad-Linda

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: