Hakuna Matata

2006-06-12
17:41:31

Detta tar priset... /L
Detta tar priset... /LSoliga soliga dag!
Min lägenhet är potthet. Vi har inga fläktar - INGA. Solen ligger på heeela tiden. Gissa vad jag ska köpa mig...

Igår var Manny här. Vi såg 40-year old virgin och Brokeback montain. Både var jättebra. När Sandra gick vid 1 tiden så satte jag även på Walk the line. Det slutade med att filmen laggade och jag inte orkade krångla med det just då. Imorse när jag gick upp gjorde jag ett nytt försök, tyvärr missade jag en bit i mitten men annars var det en väldigt fin historia. Romantiskt!

Ringde Sandra förut, och till min förvåning skulle hon till Bervik! Mamma och jag åkte till Örsholmen för att klippa Cero (och bada honom). Även hon sa (utan att jag kommenterade) -Nej vad förvånande, jag har aldrig hört en familj som är så ofta på Bergvik. =P Köpt något fint? =D
Cero låg iaf, som ett nervvrak och blev klippt runt tassarna m.m. Sen hoppade han i vattnet, likaså gjorde moder. Hon lyckades övertala mig att doppa benen och till min förvåning var det varm! Härligt.

På vägen hem, i skrammelbilen, upptäckte jag en polisbil bakom oss. Mamma och jag blev en aning skräckslagna då vår bil inte är fullt laglig... den stannar trots allt med jämna mellanrum....kanske inte är så bra på motorvägen där alla förmodligen blev en aning uppretade...

Nu kommer höjdpunkten!
Vi såg en gammal gubbe i en liten ford. Han bar en blå FRIGOLIT CYKELHJÄLM NÄR HAN KÖRDE!
Det var väldigt underhållande... undrar hur mycket den hjälmen hjälper vid en olycka... haha.

Ha en skön kväll!
Puss och Kram
/Linda

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: