Hakuna Matata

2006-07-03
19:36:53

Storken kommer! /L
SJa, nu ska jag och Jason få en liten bebis! =D

Stina ska få en lilla syster.
Nej, ni alla som nu trodde det var en riktig mänsklig varelse trodde fel, vi ska få en liten kissemiss till.
Om tre veckor är hon redo att hämtas. Vi har bett om en hona eftersom vi inte vill ha några "barnbarn".
Förhoppningsvis går allt vägen och jag har nu börjat funderat på namn.
Jag behöver nu tips på namn....

Sandra är i Bulgarien... fuskit... hoppas det regnar =P
Jag var på stranden idag, fick nog lite färg, måste vara brunare än Sandra. Hon ska minsann inte få njuta över att hon är det! =P Finns bra sol i Sverige också!

I fredags körde jag hem ifrån Jönköping/Nässjö. Det gick bra, förutom att det var såååå varmt och vi har ingen AC i bilen heller... Helgen var lugn. I lördags åkte jag och Jasons mamma till travbanan och spelade lite (första gången för mig). Det gick så dåligt, att Kristina till slut sa att nu ger vi upp. Det hade aldrig gått så dåligt för henne tidigare sa hon... kanske för att jag har otursgener! =P (MAMMA)
Igår åkte jag, mamma och Joakim till Stockholm.... vi körde och körde, stannade i Stockholm utanför Magnus hus (han var på väg ifrån Grekland så vi skulle hämta honom) och åkte sedan tillbaka igen. ungefär 6-7 timmar fram och tillbaka för 1,5 timmes Stockholm.... kanske inte så logiskt? =P
På vägen hem skulle vi bada... det finns inga badställen i Sverige. Det var antingen till att betala eller badförbud! Jesus!

Nu ska jag låta Jason få datorn... har har typ abstinens.... =D

Puss och Kram
/Linda


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: