Hakuna Matata

2006-07-11
15:59:02

Ja må han leva! /L
Ja må han leva! /L

Idag fyller min kära bror 15 år! Stor! =) Känns som det var igår han hade megastora glasögon och var rädd för tjejbaciller. Tiden går fort, jag har haft svårare än mamma att förstå att han inte är "liten" längre...  men det är inte så lätt.

Idag kom det efterlängtade regnet! Gud vad skönt. Har känt i en vecka nu att jag behöver regn, helst åska också... Hoppas du hann hem Sandra innan det började ösregna... hehe... =)

Ikväll ska vi kanske på bio, Da Vinci-koden. Jag har hört att det är skitdålig och bra så nu återstår det att bedömma själv! Man kan ju inte helt förlita sig på vad andra tycker alltid....

Ha en härlig eftermiddag!
Puss och kram
/Linda

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: