Hakuna Matata

2006-07-07
11:54:00

I'm back! //S
Japp då var man hemma igen! Bulgarien var härligt fick allt man kan tänkas önska sig; värsta regnovädret på 10 år, varmaste sommaren på 40 år och ett tvåstjärnigt hotell på 10:e våningen! Vi hamnade i Sunny Beach på samma hotell som syrran och hennes sambo och veckan bestod av massor av shopping och bad och självklart några utflykter. Det jag tyckte var jobbigt var att se alla lösspringande vildhundar, speciellt när vi fann två små valpar.... det var nära att de blev mitt handbagage.

Väl hemma så är detta min sista helg innan jag börjar jobba... jag har rejäl ångest över det! Den här sommaren bara springer ifrån mig. Juni gick i ett ögonblink, juli månad jobbar jag så det kommer säkert också gå fort, och när jag jobbat färdigt är det august och bara några veckor till terminsstart!!

Jag är fortfarande på jakt efter ny kombo. Nu har man i alla fall fått mail från flera intresserade men det är svårt att veta vem man ska välja när man inte träffats. Tänkte vänta ännu en vecka med att lova bort rummet till någon eftersom det är först då folk får antagningsbesked.

Tobias är ledig ännu en vecka men sedan drar han till Stockholm för att marscera i tre veckor... stackarn! I 10 dagar ska han gå högvakten på drottningholm så är det någon som har vägarna förbi där...

Min kära Sofia befinner sig fortfarande på varmare breddgrader... tror jag i alla fall! Är grymt avundsjuk efter att ha läst och sett hennes kort och inlägg på resdagboken.com. Sofia... se till att höra av dig!!

Linda umgås fortfarande med sin svärmor vilket gör att jag får roa mig på egen hand i värmen, och imorgon ska jag på min kusins konfirmation.

Nä, nu är det dags att hitta på något!


Pusselipuss =)

Kommentar:
#1: Sofia

Halloj tjejen! ( Hor av mig nu som du marker....) Ja, befinner mig fortfarande pa varmare breddgrader! Ar nu nere i sodra Thailand, men ska inom de narmaste dagarna till Malysia. Allt ar bra - trevliga manniskor, sand o hav, kackerlackor i badrummet....Hehe...Allt ar med andra ord som det ska vara i Thailand! Hoppas jobbet ggar bra o att angesten gatt over! Annars ar min losning - att hoppa... Funkar alltid, u know - verkar ju som du fattat det nu...Haha! Kram S

2006-07-08 @ 06:17:34
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: