Hakuna Matata

2006-02-22
18:12:15

Apande-dansen! /L
Jag är helt slut. Idag har vi haft musik och dans. I musiken skulle vi göra en rapp-låt. Ja, en hiphoplåt alltså. Jag har absolut ingen som helst musikalisk förmåga men vad kul det var. Vi lät för j*vliga.

I dansen skulle vi gestalta olika bilder, jag valde en bild av en gorilla vilket då resulterade i att jag skulle dansa som en gorilla. Jag såg ut som ringaren i Notredam och min kära danspartner låg på golvet och grinade av skratt. Ja det var väl kul att jag kunde roa er! :]

Nu är jag heeelt slut, tänkte jag skulle spela lite Worms innan man blir serverad maten  :) hehe...

Snart bääär det av till Linköping *sväljer hårt*

Puss o kram på er!!


Kommentar:
#1: Giggi

Min älskade dotter... kan se det framför mig...

2006-02-24 @ 20:37:11
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: