Hakuna Matata

2006-12-05
17:22:13

Sååååå typiskt!! /S
Har precis pratat en stund med Tobias.... och guess what...?!!
Nu när TObias ÄNTLIGEN bestämt sig för att INTE söka internationell minröjningstjänst(=IM) så ringer hans befäl och talar om att han kan få en tjänst som gnist inom IM, alltså den tjänst han från första början ville ha men som alla var tillsatta. Så nu är vi tillbaks från början då han måste bestämma sig för hur han ska göra. Tack gode gud så verkar det som att han lutar mycket åt att tacka nej till tjänsten. Han skulle fundera på saken tills imorgon så nu behöver jag i alla fall inte vänta så länge...

Vad han än väljer så kommer han i alla fall flytta hit.... men det skulle vara skönt att veta att han flytta hit utan risken att bli inkallad för minröjningstjänst i 6 månader!

Av någon anledning så är jag helt trött och lite lätt förvirrad, både igår och idag! Har inte fått något gjort nästan och när jag handlade förut så var jag i min egen lilla värld och överbetalade kassörskan! Jag hoppas att jag kommer känna mig piggare imorgon då jag har en hel del att göra den här veckan!!!

Kommentar:
#1: Anonym

Stackars lilla gumman!!
Tänker på dig!!
Kram X mamma

2006-12-06 @ 09:49:50
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: