Hakuna Matata

2006-12-29
14:24:01

Julen är över! /L
54542-296Nu är julen över! Det gick rätt fort, och ingen snö fick vi heller. Jaja.
Julafton var i år mitt och Jasons ansvar, och jag tycker att vi fixa det riktigt bra! Vi hade helt beräknat fel och fick mat för en månad framåt över. Idag fick jag slänga allt eftersom det inte var såååå fräscht. Vi var 8 stycken, och vi klarade faktiskt att klämma in oss alla i vår tvåa. Kvällen spenderade vi med spel och trevligheter! Ja, en lyckad jul!

Fick MASSA paket, hehe, allt från grytor, fritös, koppar till spel och smycken! Massa skoj. Jag tror alla var nöjda. Jag fick äntligen tag på en bok som Jason önskat sig i fem års tid snart och mamma fick en bakmaskin av mig och Jason, så nu får ni vara nöjda! =)

Denna vecka har jag inte gjort möe. Har varit hos farmor och hälsat på lite, plus att pappa har varit här så då passade jag på att träffa honom. Sandra och jag begav oss ut på julrean men det var den sämsta jag varit på. Fick mig en tröja för 99 kronor, det var vad jag hitta.... Sandra hitta inget på rean! Dåligt! Ska det vara rea så ska det vara ordentlig rea, och inte på 5 plagg i hela affären.

Jag och Sandra har även varit så duktiga att vi sprungit i två dagar, idag klarade vi inte mer och tog en vila. Jag kan knappt röra mina ben av träningsvärk!!! Men nu känner jag iaf att jag lever! haha....

Ikväll kommer Jasons syster med man och barn, de ska sova här i natt men åker imorgon igen. Imorgon ska väl jag och Sandra försöka springa igen....

Snart är det Nyår också! Den kommer spenderas lungt antagligen. Jag och Sandra var iväg igår till Systembolaget och hade stora bekymmer att få loss en kundvagn. Jäkla svårt *Skratt*

Ha det bra!
God fortsättning!

Puss och kram
Linda
Julen är över /L

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: