Hakuna Matata

2006-08-26
21:28:52

Liten kortis bara... //S
Orkar egentligen inte skriva något, och inget har hänt direkt.

Tobias ringde igår vilket var dagens höjdpunkt då jag inte hört något av honom sedan i söndags, tyvärr är han i Danmark på övning med lumpen så han hade inte råd att prata så länge.

Idag har jag inte gjort någonting förutom att jag satt barnvakt två timmar på förmiddagen. Har insett att det nog är lite utav en höjdarfamilj jag är hos. I alla fall pappan, hittade en artikel om honom på nätet, han är tydligen doktorand i psykologi, och idag berättade han att han uppskattar min hjälp då han hålller på att skriva en bok!

Egentligen vill jag bara tipsa om den här länken http://www.pandorashop.se/ de har många fina smycken, gillar särskilt deras ringar. Har ett armband samt 3 berlocker som jag fått av Tobias och hans familj i studentpresent.

Hej på er!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: