Hakuna Matata

2006-08-30
18:17:20

Lite shopping... /S
Idag har jag varit nere på stan... igen! Var där i måndags också men utan att hitta något.
Idag köpte jag ett par gympaskor, mjukisbyxor och träningslinne.
Vet inte om jag kommer att verkställa mina planer och faktiskt börja springa, men jag behövde ändå ett par skor att gå i. Mjukisbyxor använder jag jämt när jag är hemma så de kommer definitivt komma att användas, och träningslinnet... ja... tveksamt, man kan ju hoppas att jag har nog med självdisciplin för att komma ut någon dag i veckan!

Idag vann min äldsta syster budgivningen på ett hus, så om de bestämmer sig för att de vill ha det kan de bo i huset redan till jul :D


Kommentar:
#1: Thäräs

Lille söstra östra, jag höppes värkligen att du ska komme te å använde dissa skora å klära.....annars äre ju te å kaste pengan i schööön. Å dä ä ju int bra....

2006-09-04 @ 17:58:24
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: