Hakuna Matata

2006-04-11
12:44:53

Mitt tjat om våren!
Ja det fortsätter, för idag är det strålande sol och klarblå himmel ute och jag hittade ett av de mest underbara och efterlängtade vårtecknen... tussilago!! Så underbart...

En dag till min födelsedag nu också, men presenterna har redan börjat strömma in... hehehe... har fått ett födelsedagskort med pengar från moster med familj, och Frodos ägare fick jag ett godisfyllt påskägg av + en trisslott.... tack och bock säger jag för det!

Nu ska jag ta med mig Frodo och kurslitteratur ut på balkongen och njuta av att det är en så underbart härlig dag, och sen är det dags att tvätta och packa inför hemresan.


Puss på er alla härliga människor!

// En överdrivet glad Sandra

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: