Hakuna Matata

2006-04-05
18:48:19

Fler vårtecken! //S
Japp, idag såg jag ännu ett vårtecken... de sopade vägar och cykelbanorna :D Så underbart... kan dock inte påstå att det kändes som vår i luften när jag cyklade in till stan för min föreläsning! Tror till och med att det kom ner lite snöflingor.
När man ändå var nere på stan passade jag på att ta en runda i affärerna efter att jag och min lilla studiegrupp gjort vad vi planerat. Som vanligt hittade jag inte det jag skulle ha, vilket var skor, så det var bara att trampa hemåt igen.

Nu ska jag sätta mig och försöka ta mig igenom alla sidor i kurslitteraturen som ska diskuteras på seminariet imorgon. SJälv har jag fått i uppgift att sammanfatta B.F. Skinners tankar om behaviorimen... inte så kul, men måste man så måste man....


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: