Hakuna Matata

2006-04-04
14:56:40

Fel , fel, fel /L
Hej!!!
Jag är sönderstressad. Känns som att jag ligger efter hela tiden i allt, men jag tror det börjar lösa sig lite nu. Det är jobbigt att börja en ny kurs (som jag gjorde igår), då man inte vet någonting om hur allt funkar m.m. Fick reda på idag att jag måste hålla i en lektion under VFU-perioden (praktiken) vilket de sa att man INTE behövde göra på förra kursen (Även studievägledaren). Men mitt examinationsarbete kräver det. Känns j*vligt fult när det är första gången ute. Jobbigt värre.
Hade en tre timmars lektion idag om pedagogik med en lärare vars röst var entonig hela tiden. Jag var sååå slut när jag gick därifrån. Det värsta var att hela lektionen gick ut på att vi skulle reflektera över lärarroller, och vi tog verkligen upp det där med att prata entonigt. Hon är så otroligt uttråkande.

Skrev dessutom fel sist, det är ingen Basset Hound. Jag insåg det när jag träffade Zeke sist då han inte alls ser ut som den där bilden ifrån internet. Menmen... jag har nu ingen aning om vad han var för ras men han är någon form av Basset =P

Nej, nu ska jag skriva klart examinationen så jag är färdig med den! Då kan jag lämna in den och fullständigt koncentrera mig på den nya...



Hoppas allt är bra med er!
//Linda the good one

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: