Hakuna Matata

2006-04-22
13:51:44

En kväll med alkohol /L
God eftermiddag,
Igår kväll vid sju kom mina kära klasskamrater Eelena och Rebecka förbi.
Tjejsnack och alkohol stod på listan!
Eftersom de båda damerna är singlar blev det mycket prat om kapabla pojkvänner.
Själv har jag insett att jag inte tål alkohol, jag drack totalt en grogg, en halv nubbe samboca och en tredjedels glas rött vin och började efter det få migrän. Nog för att rött vin framkallar migrän med jag får migrän så fort jag dricker cider. Så nu har jag insett att jag är allergisk mot alkohol vilket inte är så kul eftersom jag fyller 20 den 3 maj och kan med andra ord inte fira det så som jag vill... Jag får helt enkelt supa ner Sandra =)

Idag skiner solen, jag gjorde iordning på min balkong igår så nu kan man sitta där ute och njuta i vårsolen! Jättehärligt... våren är välkommen!
Snart kommer Sandra hem! Längtar, får då innebär det att jag får min andra födelsedagspresent! =)
Vi har ju tänkt att prova recepten i min Coctailsbok men efter min allergi får vi väl se hur mycket det blir =P
Men nåt måste man ju göra! Speciellt när man äntligen får gå till systemet.

Ikväll kanske (förhoppnigsvis) vi ska till Anette och grilla, nu när det är fint väder vore det perfekt. Känner att det var ett tag sedan man fick grillat... smaskens!

Hade bra alla kära!
/Linda-full-of-love
  

  

Kommentarer:
#1: Manny

Alkohol, alkohol, alkohol! Åker hem extra för din skull på valborg... säger bara alkohol, alkohol, alkohol :P

2006-04-22 @ 19:26:11
#2: El.

Jävlar vad snygga bilder du har på din blogg då.. Allergi mot alkohol my ass :P

2006-04-28 @ 19:08:13
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: