Hakuna Matata

2006-04-23
22:04:40

En bra helg! //S
Ja den här helgen har varit jättebra! Vädret var perfekt med sol och molnfri himmel under dagarna. Det har varit en lugn helg men jag har fått förvånanasvärt mycket gjort. Plugget har gått jättebra och det känns som att jag börjar komma ikapp det jag missat.

Just nu regnar det ute, hoppas på att det ska vara fint väder imorgon när jag 06.50 ska trampa iväg till min praktik, men med tanke på hur bra helgen varit så lär väl inte det inträffa!

Till helgen får jag ÄNTLIGEN träffa Tobias, ska hämta honom på flygplatsen på fredag kväll. Hans föräldrar åker till Rom nu under veckan så jag kommer få ha honom helt för mig själv!!

Nu är det dags att nanna!

Natti natt...

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: