Hakuna Matata

2006-04-10
10:46:18

Ännu en grå dag! //S
Klockan är 10.40 och jag ser ut genom mitt fönster och ser samma sak som varit de senaste dagarna nu, en mörkgrå himmel täckt av moln, med en blöt asfalt. Ser så fruktansvärt deprimerande ut... när kommer egentligen den där underbart härliga vårsolen så man kan börja sitta ute och läsa....
Skulle inte förvåna mig om den kom på onsdag förmiddag när jag ska sitta på en buss större delen av dagen, och när man väl är framme i Karlstad så är det väl regningt och molnigt igen.... hoppas inte, Linda har nämligen kommit med små hot om jag kommer med regnet igen.

Idag är jag helt själv för första gången i lägenheten, tjejerna har åkt hem till sina familjer. Måste säga att det är ganska skönt att få lite tid helt för sig själv. Annars brukar det ju alltid vara jag som åker härifrån. Kanske kommer sakna dem imorgon när man varit själv ett tag, jag menar man vänjer sig ju vid att ha folk omkring sig...!

Nu ska jag ta en liten promenad med Frodo i detta underbara vårväder =P

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: