Hakuna Matata

2014-03-12
17:17:20

Bröllopstankar /L
Till skillnad från Sandra har jag en rätt bra bild över min vigsel. Minst möjligt för jag klarar inte av tanken av hela center of attention-grejen som blir. Tyvärr måste man ha förlovare (vittnen) som det heter i Norge, även dessa måste fyllas i på eget schema. Jäkla massa scheman för att gifta sig här. Mitt problem är att jag inte får tummen ur att ordna alla papper som måste ordnas från både Norge och Sverige eftersom jag hatar att ringa till myndigheter. Så det är första steget. Jag kan inte skylla på något heller eftersom jag är ledig hela dagarna... :)
 
Nej Linda, detta ska ordnas denna vecka!
 
 

Kommentar:
#1: sandra

Men åh! Hur ska ni göra då? Kör ni enklast möjligt med typ rådhuset och god mat efteråt eller? Har verkligen beslutsångest deluxe samtidigt som jag gärna skulle gifta mig i sommar men det är nog redan i senaste laget för det redan :(

2014-03-13 @ 08:27:32
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: