Hakuna Matata

2013-12-07
23:49:16

Fler framsteg /S
Min stora tjej kan nu åla sig framåt och två kvällar i rad har nu min stora tjej somnat i sin egen säng med hjälp av lite vagganda och strykande över ryggen. Det känns så himla skönt då det inte alls har känts tryggt att ha henne sovandes ensam i vår säng sedan hon ramlade ur den.
Det här steget framåt gör det lite enklare att hantera de här nätterna när hon nu är inne i någon fas där hon vaknar ofta och är ledsen om nätterna.
 
Idag tog nattningen onödigt lång tid då hon sov en stund i mosters famn under tidiga kvällen, men nu sussar hon och medan T är på julfest har jag tänt en brasa och ska se senaste avsnittet av favvoserien Downtown Abbey innan jag själv kryper ner i sängen.
 
Hoppas alla njuter av helgen!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: