Hakuna Matata

2013-04-12
21:59:28

The Thoughtless series /L
 
Okej folket! Jag har hittat en till serie som är värld att ha i hyllan! Vi snackar Twilight och Fifty shades-bra... Nja, inget slår första gången jag läste Twilight men ändå.
 
Thoughtless serien handlar om Kiera som flyttar till en ny och okänd stad med sin pojkvän Denny efter att han landat sitt drömjobb. Deras rumskompis är en gammal vän till Denny och lokal rockstjärna vid namn Kellan Kyle. Ett beslut gör att paret måste leva åtskilda ett tag, till Kieras stora förtvivlan. Som tröst drar hon sig allt närmare Kellan. Ju ensammare hon känner sig, desto närmare blir de. En natt ändras allt.
 
Jag tror aldrig jag hatat en karaktär så mycket som jag hatar Kiera. Hon är helt seriöst dum i huvudet. Så jävla osmart, tanklös och självisk. Men trots det så fastnar man verkligen! Första delen är väldigt jobbig, jag tyckte så synd om killarna men sedan blir det bara bättre. Tredje och sista delen är allra bäst. Griffin är så skön, en karaktär som man tycker mer och mer om. 
Jag skulle gärna se denna serie bli film!
Läs läs läs!
Taggar: Effortless, Kellan Kyle, Kiera, Reckless, S.C, Stephens, Thoughtless;

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: