Hakuna Matata

2012-10-14
19:44:09

Att förlora en vän /L
I helgen tog jag det slutgiltiga steget mot att låta Åsa hitta ett nytt hem.
Jag har frågat runt ett tag nu men ingen vi känner är intresserade.
Så igår kväll la jag ut en annons på en norsk sida och nu har vi fått in flera mail från folk som är intresserade.
Det allra första mailet var ett par med vuxna barn där mannen nyligen förtidspensionerats och behövde sällskap på sina promenader. Jag har bett dem höra av sig så får vi se hur kemin stämmer med Åsa.
Jag är så trött på att ha dåligt samvete men vi hinner/orkar inte ge henne det hon behöver.
Känns väldigt själviskt att ha henne när det är uppenbart att hon önskar mer än vad hon har nu stackaren.
Det känns riktigt hårt i hjärtat då vi är och alltid har varit så fästa vid varandra hon och jag....
Jag känner att jag sviker henne så enormt och jag önskar verkligen jag bara kunde ge henne det hon förtjänar!
Min underbara vovve.
 
Taggar: Djur, Hund;

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: