Hakuna Matata

2012-11-04
16:24:00

Bröllopsklockor /L
Då har jag fått mig ytterligare några vuxenpoäng i form av invitation till bröllop.
När vänner börjar gifta sig, då är man fan vuxen ;)
 
I mars ska vi på bröllop. Ska bli väldigt roligt!
Nu ska vi bara lösa frågorna kring hur vi tar oss dit (Umeå), vart vi ska bo, vad vi ska ha på oss och vad vi ska ge i bröllopsgåva. J tycker en bröllopspresent ska ligga på 2-3000 kronor. Jag tycker det är alldeles för dyrt att ge bort till ett vännerpar? Det är en sak till släkt men jag har svårt att tro att alla som kommer lägger minimum 2000 kronor på en present. Det är ju sjukt mycket pengar.
Hur mycket tycker ni en bröllopspresent till vänner ska kosta?
 
 
Kram!
Taggar: Bröllop, Bröllopsgåva, Ekonomi, Present, Vänskap;

Kommentar:
#1: Sandra

Oj det var mycket pengar!
Jag tycker nog det beror helt på hur nära man är men jag skulle nog nöja mig med en present som prismässigt låg mellan 500-1000kr ungefär... Tror INGEN förväntar sig presenter för tusentals kronor om man inte är nära släktingar/familjemedlemmar...?

Kul med bröllop! Är det Norge eller Sverigevänner?

2012-11-04 @ 16:33:24
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: