Hakuna Matata

2012-03-20
14:45:08

Rätt men ändå inte... /S
Hej mina vänner!
Igår var vi på ännu en husvisning, denna gången på Hammarö. Det var nog det första huset som vi var överens om att vi gillade. Planlösningen var nästintill perfekt och likaså storleken på tomten, driftkostnaden och läget på huset på området (i slutet på en återvändsgata), plats för tre bilar på tomten, och hyfsat gott om plats att parkera längs gatan. Sedan hade man målat alla i rum i neutrala färger men tyvärr inte gjort det så noggrant så det kändes lite "kladdigt", men för det priset var det ändå helt okej.

Så man skulle nästan kunna säga att det var mitt drömhus då det hade alla de där bitarna jag vill ha. Trots det så kändes det inte rätt?! Jag börjar tro att det är min magkänsla som talar om för mig att det är Hammarö i sig som är fel och det känns ganska skönt att känna så, för om inte ens drömhuset känns rätt så måste det väl ändå vara området som är fel?! Visningen ledde fram till att jag och darling hade ett riktigt bra samtal här hemma sen. Det är konstigt hur man kan prata med varandra hela tiden och sedan inse att man inte alls har någon koll på vad den andra personen känner. Men nu har vi rett ut lite frågetecken hos varandra och det känns jätteskönt!

Nu ska jag åka och fika med mamma och moster innan det är dags att hämta vovven på hundtrimmet!

Ha en skön eftermiddag i solen!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: