Hakuna Matata

2011-10-09
19:44:10

Lika bra trots alla gånger! /S
I helgen spenderade vi en natt i sommarstugan för att det var lite som behövde göras, bland annat måla altanen och ta upp båten och vårstäda den. Eftersom jag vilar mitt knä så parkerade jag min rumpa i soffan med en filt över mig och med ryggen vänd åt kaminens håll så att jag kände värmen i ryggen och hörde hur det knäppte och sprakade så där härligt. Jag hade irriterande nog glömt min bok hemma, men hittade en gammal pocket jag haft med en annan gång, nämligen första boken i Twilightserien, "Om jag kunde drömma" och tänkte att det var ett bra sätt att fördriva tiden...

Jag har läst hela serien två eller tre gånger förut och sett alla filmer lika många gånger men tro det eller ej, boken var lika bra även denna gång och efter bara någon sida var jag helt uppslukad av den och svarade knappt på tilltal...
Jag hann läsa cirka 100 sidor innan de var klara så vi kunde åka hemåt, och min tillfälliga läsning lär definitivt fortsätta även på hemmaplan :p

Längtar så himla mycket efter filmen!!!

http://media.superstarmedia.se/2010/03/Om-jag-kunde-dr%C3%B6mma-cover.jpg

 

http://saraestelle.blogg.se/images/2009/new-moon-bella-swan-and-edward-cullen_62824801.jpg


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: