Hakuna Matata

2009-11-05
18:19:33

Torsdag /S
Hej på er i kylan!
I mitt senaste inlägg berättade jag om den härliga solen, men det känns som en evighet sedan efter två dagar med kyla och snöblandat regn!  Igår spenderade jag dock dagen inomhus då vi hade studiedag med två föreläsningar. Jag hade suttit stilla så mycket att min rumpa verkligen ömmade när jag satt och åt middag när jag väl kommit hem!
Idag har det också varit trist väder så vi var faktiskt inne hela dagen förutom 1,5 timma efter lunch. Som tur var så fixade barnen att vara inne så mycket, vanligtvis brukar de nästintill klättra på väggarna när de varit inne för länge men idag orkade de aktivera sig hela tiden. Själv har jag börjat planera för julledigheten, om jag får som jag vill kommer jag vara ledig 23/12-8-1 men det är bara om jag kan ta kompledigt och planera hemma den 23/12 för irriterande nog har jag bara 6,5 h i komp att ta ut och det saknas 2,5 h, men som sagt, har jag tur så är det min tur att ha planering den dagen och då kan jag ju sitta någon annan dag med det...

Imorgon har jag en skön dag, jobbar mellan 7.30-13.30, och mellan 8-8.30 har jag utvecklingssamtal och från det har vi avdelningsplanering fram till kl 11. Då är det dags att förbereda för lunch med dukning och lite senare samling, lunch mellan 11.30-12.00 och sen flyter det bara på den sista 1,5h. När jag väl slutar så ska jag bara svänga förbi hemma och hämta sambo och vovve innan vi åker vidare mot Karlstad.
Våra planer för helgen är en fredagkväll med mina föräldrar eftersom mamma tråkigt nog jobbar hela helgen, ett besök hos syster i hennes nya hus, fira svärmor och svägerska och förhoppningsvis hinner jag med att tvätta min skitiga bil någonstans däremellan!

Hur som helst, hoppas ni får en härlig helg trots grått väder, puss på er!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: