Hakuna Matata

2009-05-20
12:52:00

Pluggvila /S
Nu har jag tittat på min artikel med nya fräscha ögon och jag tycker nog att det känns lite bättre idag. Det är nog främst tanken på att jag ska stå och presentera texten för andra muntligt som känns jobbigt, speciellt när jag inte vet om jag har skrivit på ett korrekt, jag har liksom aldrig skrivit en vetenskaplig artikel förut...

Hur som helst så verkar hjärnan ha låst sig så jag lägger faktiskt ner artikeln redan idag, jag får ta en titt på söndag en sista gång och se om det är något jag kan komma på att ändra....

Just nu sitter jag och funderar på vad jag ska hitta på helgen den 6 juni. Jag har nämligen blivit inbjuden på dop i stockholm, och kan inte bestämma mig för om jag ska åka dit eller inte, och hur jag ska ta mig dit. Jag är riktigt feg när det gäller bilkörning, och att köra bil i Stockholm känns lite som en mardröm! Första steget blir till att prata med T ikväll och höra om han kan tänka sig att följa med, i så fall kanske han kan köra när man närmar sig stockholm. Ska han inte med så får det bli tåg eller buss, så får jag be någon i familjen plocka upp mig på stationen. Hm... Jaja... får väl vänta till T kommer ikväll innan jag funderar vidare!

Nu ska jag plocka fram dammsugaren och sen ska jag baka lite :)

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: