Hakuna Matata

2009-06-23
13:46:44

Tisdag /S
Hej på er denna soliga tisdag!
Idag har det varit underbart väder ute och det har varit ännu en lugn dag med en liten barngrupp. Under tiden som jag har jobbat så har T varit duktig och postat papper för ägarregistrering på Pepsi + bokat tid för vaccination så på torsdag ska Pepsi få en spruta och en liten hälsoundersökning. Tyvärr fanns det ingen tid så att jag kunde följa med så T får ta sig an även den uppgiften. Själv måste jag verkligen försöka sätta mig in i träsket med försäkringar, är så rörigt och svårt så det är nästan så att man får lust att ta agrias försäkring bara för att slippa leta mer. Det är i alla fall en försäkring som jag har hört mycket gott om...  Innan jag tecknar någon försäkring så får jag dock invänta lönen då mitt bankkonto ekar tomt den här månaden efter mitt hundköp, men det var värt varje krona!

Nu ska jag ta en powernap och lite senare ska vi åka till hundparken igen, eller vi ska rättare sagt ta en sväng förbi då T vill åka och se var veterinärkliniken ligger, och jag tror att det ligger alldeles i närheten.
Ha en fortsatt skön dag och se till att njuta av solen, man vet aldrig hur länge den stannar!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: