Hakuna Matata

2009-06-05
15:42:38

Fredag!! /S
Hej på er!
Idag är jag trött men det är väl kanske inte så konstigt...
Kvällen igår var helt okej, jag fick sitta med personal från min förskola så det kändes väldigt skönt. Maten var okej men tyvärr inte så mycket mer än det. Sen var det tyvärr inte en särskilt lyckad lokal. Det var mysigt men den höga takhöjden gjorde att det blev väldigt högljutt när 80-90 personer skulle konversera samtidigt så man hörde knappt vad folk sa... Men som sagt, över lag så var det en lyckad kväll!

Jag var hemma och slocknade i sängen strax efter klockan 12 så när klockan ringde kl 5 imorse var jag seeeeg. Härligt nog så var det bara 11 av 20 barn på vår avdelning idag så det har varit riktigt lugnt och skönt, och sen slutade jag ju redan kl 13. Då åkte jag raka vägen och tankade, jag åkte ifrån macken med ett leende på läpparna och kände mig återigen nöjd med mitt bilköp då jag hade kört 45 mil där i stort sett alla mil var stadskörning eller blandad körning eller vad det nu kallas. När jag räknade så har den i alla fal bara dragit 0,7L/mil :)

Nu ska jag i alla fall bara vila, är sååå seg och jag kan tycka att jag är värd en slö kväll med tv-tittande...!
Hoppas ni får en bra kväll :D

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: