Hakuna Matata

2009-02-20
09:12:07

Träningsmusik /S
Just nu håller jag på att leta efter skön joggingmusik att fylla min nya mp3- spelare med som jag får hem om några veckor. Det är dock inte så lätt som man kan tro att hitta träningsmusik...

Här är dock några kandidater


Det är inte direkt musik som jag brukar lyssna på men jag tror som att det kan vara skön musik att träna till med rätt rytm liksom. Jag var lite lat och orkade inte skriva artist och låtnamn men nu vet ju att det bara är att dubbelklicka på klippen så kommer ni till youtube där den infon finns! Om ni har fler låtar som ni tror kan passa till träning så är jag väldigt tacksam för tips!!
Nu ska jag titta på Greys anatomy och sen ska jag köra ett träningspass!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: