Hakuna Matata

2009-02-07
19:58:58

Dags för gott-gott! /S
Tänkte bara göra er lite avundsjuka nu när jag ska äta min middag och sedan hugga in på mitt naturgodis :op


Det ska bli så himla gott.... det får mig att tänka på sommaren när man äter sån här mat :)


Mitt gott-gott ikväll, bara onyttigt naturgodis men det är ju så gott... godast är nog de vita och rosa äggen :)

Jag har också varit lika duktig som L brukar vara och fotat mitt inköp idag, eller i alla fall det ena...

Här är alltså min nya fina bh, för er andra som håller med mig om att den är söt så kostar alla BHs på Kappahl just nu 99kr, och det är alltså därifrån den kommer :) Det här är min andra balconette Bh och jag måste säga att det är nog den modell jag gillar bäst, sitter så bra!

Nu ska jag titta på liiiiiite melodifestival och sen blir det sense & Sensibility :)

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: