Hakuna Matata

2009-08-16
12:39:58

Söndag /S

Då var det söndag och imorgon börjar en ny arbetsvecka, för min del blir det dock en kort sådan då jag tagit ledigt både torsdag och fredag. Så på onsdag kväll får jag äntligen träffa mina favvokillar igen :)
Det ska bli skönt att få vara lite ledig igen, att vara ledig en vecka är alldeles för lite. Jag har ju inte precis jobbat ihjäl mig under sommaren men den ledighet man får under sommaren ska ju ge energi till resten av året - och då är en vecka som sagt lite för lite.
Jag hoppas på att jag får fint väder under mina lediga dagar. Jag och T pratade på att kanske vandra i Glaskogen i så fall, något vi hade planerat att göra under min lediga vecka men då var vädret fööööör bra för det var alldeles för varmt för att vandra.

Idag har jag bara en enda sak inbokad och det är att jag ska möta upp en tjej på universitetet som ska köpa lite gammal kurslitteratur av mig. Skönt att man blir av med lite böcker! De böcker som jag ska sälja/har sålt är dessutom såna böcker som jag vet att jag inte kommer titta i igen. De enda böcker som jag tvekar till att sälja är de som handlar om läsinlärning, men å andra sidan så kan man ju faktiskt låna de böckerna på biblioteket om man någon gång skulle känna att man vill läsa om det.... men vi får se om de blir kvar eller om jag ska försöka bli av med dem med....

Ha en skön söndag!


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: