Hakuna Matata

2009-08-11
00:02:03

Ge mig ditt tips /L
Som min omgivning vet tenderar Åsa att äta allt. Då menar jag verkligen ALLT.
Därför har jag bestämt mig för att byta hundmat, just nu käkar hon Doggy och uppenbarligen fungerar det inte.
Har ni några tips på bra mat eller hur man ska avgöra vad som kan fungera? En del märken kostar ju en del men det kan vara värt det om hon slutar äta bajs, men jag har ingen lust att köpa världens kasse och det ändå inte hjälper.



Åsa äter Doggy Prima.

Kommentar:
#1: Sandra

Äter hon allt för att hon är hungrig då? OM det är för att hon är hungrig så åt Dick något (dyrt)foder med mycket fibrer i för att han skulle hålla sig mätt när han bantade. Lättast är nog att gå in på en riktig djurbutik och fråga dem. Då kan du säkert få eller köpa små provpåsar...

2009-08-11 @ 15:01:08
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: