Hakuna Matata

2008-09-30
20:43:34

Jag erkänner... /S
...att jag faktiskt sitter och tittar på Idol!
Jag har verkligen hatat det programmet tidigare på grund av den fruktansvärda juryn som var så jäkla hemska mot folk som tog sin chans att testa sin egen förmåga. Att sedan en del av dem sjöng som krattor kan jag väl hålla med om men jag anser att deras sätt att säga det på var fruktansvärt och att det är sjukt att det finns människor som tyckte att just den delen av programmet var rolig...!
Om man gör mobbning till ett humorprogram så kan man ju inte fördöma det när det sker i vardagen!

I alla fall så har jag sett några avsnitt med den nya juryn, och de är mycket bättre - helt i min smak! De är supergulliga mot de som verkligen kan sjunga och de säger på ett enkelt och ganska snällt sätt nej till de som inte har vad som krävs.

...så... kanske blir det lite Idol även för mig under hösten :)

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: