Hakuna Matata

2008-09-27
14:32:43

Bilder från shoppingen /L
Fick 12 timmars sömn i natt. Kändes som liite för länge men väl behövligt!
Jag är jäkligt trött på baracken nu. Jag vill ha mitt eget kök och badrum NU! EN vecka kvar....
J åkte iväg och köpte frukost, det blev tonfisk-baugette för mig med apelsinjuice, gottigott! Till det blev det Greys anatomys nya avsnitt. Underbart.

Här kommer bilder på vad jag köpte i torsdags!



Lila kofta, 399 kronor hos Åhléns, men ingen rea tyvärr.



Grå klänning, 249 kronor hos Indiska. Det var dock rea tyvärr minns jag inte vad jag gav.



Svart kappa, 699 kronor hos Kappahl.



Grå mössa, 99 kronor hos Kappahl. Kappan och mössan tillsammans gick på 598,50 eftersom det var rea!

Kommentar:
#1: Sandra

Jäklar va du shoppar! Allt va superfint - skönt med en svart kappa, en klassiker som alltid funkar.

Ska bli kul att se lägenheten sen när allt är färdigt, det sr jättefint ut, jag gillade den blå färgen i badrummet :)

2008-09-27 @ 17:23:30
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: