Hakuna Matata

2008-11-15
16:39:18

Lördag /S
Hej mina vänner!
Haft en bra dag? Själv har jag tagit en runda på stan med älsklingen, tyvärr hittades inget av intresse :/
Igår var det som sagt myskväll, maten blev okej, inte riktigt så god som den brukar då det blev lite för salt. Tobias saltar nämligen alltid maten lite extra när jag står vid spisen så den här gången såg jag till att salta rejält från början - tyvärr blev det som sagt lite väl salt...

Ikväll blir det hembakad pizza till middag och sen blir det någon film som T hade :)

För att tala om något helt annat så kan jag återigen rekommendera det täcke jag fick av mamma och pappa i en tidig julklapp. Jag älskar vår säng numera, det är så fluffigt och skönt att man nästan längtar efter att få gå och lägga sig (jag är seriös)! Till och med T sa det samma här om dagen. Det kanske är lite för varmt egentligen att sova två under då det kan bli lite väl varmt ibland.... men skönt är det!

Ha en trevlig kväll!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: