Hakuna Matata

2008-11-04
18:58:35

Kommunikationsproblem /L
Hemma hos mig för 5 minuter sedan.

J kommer in och berättar en historia. Den låter så här:

En kille går till affären för att handla och noterar att en mycket attraktiv kvinna vinkar på honom...

Hon säger 'Hej på dig !'

Han blir lite ställd därför att han kan inte placera var han sett henne förut.

Så han säger: 'Känner du mig?'

Hon svarar : 'Jag tror att du är far till en av mina ungar'

Nu vandrar hans minne tillbaks i tiden till den enda gången han varit otrogen mot sin fru.

Han säger: 'Herregud är du den där strippan från min svensexa som

jag satte på på biljardbordet medan alla mina kompisar såg på

och din väninna smiskade mig på baken med en våt purjolök ?

Hon tittar på honom lugnt och säger:

' Nej, jag är din sons lärarinna...


Jag - Vadå, vad sa han sa du. Jag fattar inte.
J      - Men, han sa ju ***** och hon sa *****. Fattar du inte det roliga? Hon var ju lärarinna till hans barn. Han hade ju inte varit otrogen med henne. Fattar du inte.
Jag - Men vem var hon? Var hon lärarinna?
J      - Men jaaaaaa, du fattar ju ingenting!!!
Jag - Jo, hahahaha nu fattar jag
J      - Åhhh, fy fan vad trög du är.

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: