Hakuna Matata

2008-11-07
15:24:08

Jippie!!!!!!!!!! /S
Så jävla oväntad och så jävla underbar nyhet!!
Jag har haft en slapp dag med tv-tittande, läsning och nu brödbakning. Under tiden som degen jäser så passade jag på att låna Ts dator för att kolla mailen och där ligger en alldeles underbar överraskning, nämligen mail ifrån min tutor som talar om att min examinationsuppgift är GODKÄND!!!!!!!!!!!!!!
Jag var så jäkla övertygad om att jag skulle få underkänt, fanns inte det minsta hopp inom mig att jag skulle klara den - men ack så fel jag hade!
Nu är det bara att pusta ut och satsa på examensarbetet till 100 %!
Jag har inte hört något från M och hur det gått för henne, jag tror att jag väntar på att hon hör av sig då hon var rätt så knäckt när hon lämnade in den. Men om JAG klarade den och fick ett godkänt på min text så är jag ganska övertygad om att även hon klarade den...

Nu ska jag återgå till mitt brödbakande och sen får vi se om jag även orkar med bullbaket... är ju min tur att stå för middagen idag så det kanske blir lite väl mycket tid i köket...

Hur som helst.... Jippie säger jag till mitt underbara G i PA3!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentar:
#1: Monica å S-Å





Grattis Sandra!!!!!!!!!!

2008-11-07 @ 16:44:12
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: