Hakuna Matata

2008-05-14
21:42:08

... /S

Under kvällen har jag inte gjort ett skit, det finns inget att se på TV då jag ligger före i de flesta serier. Börjar dock redan bli lite småtrött så jag ska nog se klart Americas next top model, har inte alls följt det men det är en sådan serie men kan hoppa in i när som helst och inte heller är så bra att man vill följa den slaviskt. Men vid 22 så går jag nog och plaskar bort mascaran och upprepar kvällen igår med att lägga mig tidigt och ligga och prata med älsklingen innan det är dags att nanna.

Jag har varken ringt familjen C eller frissan så det måste jag ta tag i imorgon, sen hoppas jag på att få hem den A-skattesedel som min kära syster beställde hem åt mig så att jag kan skicka iväg papprena för sommarjobbet så jag får det avklarat.

Sov gott mina vänner, imorgon är det redan torsdag= underbart!


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: