Hakuna Matata

2008-03-28
00:50:03

Time to sleep... /S
Nu har jag precis sett färdigt filmen Elizabethtown, tänkte passa på med en girlymovie när T är borta men jag kan inte påstå att det var något att hänga i julgranen direkt.
Nu ska jag nanna så jag är utvilad och full med energi när jag startar projekt storstädning här hemma! Jag ser fram emot det färdiga resultatet men kanske inte så mycket när det gäller själva arbetet, men nu har jag bestämt mig för att jag ska ta tag i det!

Jag har även ringt och fixat så att jag ska vara barnvakt i helgen, har ju som sagt inget bättre för mig så nu är det bara att hålla tummarna för att det blir soligt och skönt på lördag! Det som är bra med att det blev lördag är att det hindrar mig från att åka ner på stan nu när jag är så shoppingsugen :op

Ska bara avslöja dagens kluring, sen är det dags att nanna!

Sov gott...

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: